Blogia
4r3c0

Na nintendo závada Wordalot – Picture Crossword hack online generátor platiť lacné in-app mince Pack 2 Predaj

5.030 version Wordalot – Picture Crossword cheats

 

 

 

  1. Hodnotenie používateľov - 4,6 / 5
  2. oznámenia - Niekoľko mesiacov som hral dosť obsedantne, ale potom sa obrázky stali viac kreslenými a menej skutočnými obrázkami. Verím, že som niečo dokončil. Hádanka bola skutočným obrazom dvoch mladých chlapcov, ktorí sa pozerali na glóbus, ktorý má v sebe šatku typu explorer. Posledné „slovo“, ktoré som potreboval zadať, bolo kombináciou dvoch slov (3/5). V akom svete je „zemeguľa“ nazývaná „Zem“? Tam bolo niekoľko hádaniek od poslednej aktualizácie, ktoré opustili ma triasť hlavou, pretože slovo potrebné vyplniť prázdne miesta nemá zmysel. A už dosť karikatúr .... Začala som to hrať kvôli naozaj pekným fotkám .... teraz mám pocit, že musím dať svoj telefón vnúčatám, pretože umelecké dielo je ako maľovanka. Už nie je tak veľký
  3. MAG Interaktívny
  4. Info - Najlepšia vec, pretože krížovky
  5. Žánre - slovo
  6. Verzia - 5.030
  7. veľkosť - 178,4 mb

 

 

 

0 comentarios